
Рекомендации по совершенствованию преподавания математики по итогам ЕГЭ 2024 года профильного уровня = Recommendations for improving the teaching of Mathematics based on the results of the 2024 Unified State Exam
Статья в журнале
Русский
373.5.016:51(571.56)
результаты ЕГЭ; профильная математика; средний балл; проект "Продвижение +"; учебный центр; выявленные проблемы и затруднения; типичные ошибки; предложения; рекомендации; Unified State Exam results; specialized mathematics; average score; the "Promotion +" project; training center; identified problems and difficulties; typical errors; suggestions; recommendations
The article is devoted to the analysis of the results of the State Final Attestation of 11th-graders of 2024, in particular, in specialized mathematics. The author focuses on the factors that led to the increase in the results of the Unified State Exam. Specific methodological recommendations are proposed based on a thorough analysis of the identified problems and difficulties of students in the learning process, and instructions are given for developing the professional level and improving the methodological competence of subject teachers.
Баишева, М. И. Рекомендации по совершенствованию преподавания математики по итогам ЕГЭ 2024 года профильного уровня / М. И. Баишева ;АОУ РС (Я) ДПО "Институт развития образования и повышения квалификации им. С. Н. Донского-II" // Народное образование Якутии. - 2024, N 3 (132).- C. 103-106.
Войдите в систему, чтобы открыть документ